Postup zavedení služby "Správa IT" pro nového zákazníka

  • úterý 18. října 2022

S čarodějnou hůlkou sice neumíme, ale snažíme se, abyste to nepoznali. Co ale opravdu neumíme ovládnout je čas. Umíme s ním ale vycházet, a tak vám hned na začátku musíme čestně přiznat, že to nějakou chvilku zabere.

  1. Nejprve se u vás zastavíme a sladíme vaši představu a naše možnosti vzhledem k aktuálnímu stavu vašeho IT a vizi rozvoje.
  2. Podepíšeme smlouvu o poskytování služby Správa IT a vrhneme se na to.
  3. Projdeme co už máte a sestavíme vám plán rozvoje vašeho IT i s ohledem na bezpečnostní rizika. Tempo rozvoje si volíte sami.
  4. Mezitím už samozřejmě budeme řešit vaše aktuální problémy.
  5. Každou novou věc vám vybalíme, nainstalujeme, nakonfigurujeme, zaevidujeme, nastavíme monitoring a samozřejmě i naučíme používat.
  6. Naučíme vás používat správně vaše IT i jak hlásit problémy.
  7. Budeme pracovat na realizaci dohodnutých úkolů z plánu rozvoje a dáme vám vědět, jak je budeme dokončovat.

Potřebujete víc informací? Ozvěte se!

Nepřehlédněte

Účetnictví

Zpracováváme účetnictví pro OSVČ, malé firmy a neziskové organizace na Třebíčsku (Kraj Vysočina). Nabízíme vám tyto služby:OSVČ / malá firma / ne ... číst dále

Správa počítačů, sítí, tiskáren, emailů...

Řešíme problémy s počítačem, tiskárnou, serverem, počítačovou sítí a šíříme osvětu mezi uživatele IT. Pomáháme člověku, aby mu počítač lépe sloužil. ... číst dále

nopCommerce pluginy

S nopCommerce jsme od verze 3.90, kdy jsme začali pomáhat našemu klientovi s maloobchodním eshopováním. Plugin za pluginem jsme "poohýbali" chování ... číst dále