Postup zavedení služby "Správa IT" pro nového zákazníka
S čarodějnou hůlkou sice neumíme, ale snažíme se, abyste to nepoznali. Co ale opravdu neumíme ovládnout je čas. Umíme s ním ale vycházet, a tak vám hned na začátku musíme čestně přiznat, že to nějakou chvilku zabere.
- Nejprve se u vás zastavíme a sladíme vaši představu a naše možnosti vzhledem k aktuálnímu stavu vašeho IT a vizi rozvoje.
- Podepíšeme smlouvu o poskytování služby Správa IT a vrhneme se na to.
- Projdeme co už máte a sestavíme vám plán rozvoje vašeho IT i s ohledem na bezpečnostní rizika. Tempo rozvoje si volíte sami.
- Mezitím už samozřejmě budeme řešit vaše aktuální problémy.
- Každou novou věc vám vybalíme, nainstalujeme, nakonfigurujeme, zaevidujeme, nastavíme monitoring a samozřejmě i naučíme používat.
- Naučíme vás používat správně vaše IT i jak hlásit problémy.
- Budeme pracovat na realizaci dohodnutých úkolů z plánu rozvoje a dáme vám vědět, jak je budeme dokončovat.
Potřebujete víc informací? Ozvěte se!